Middels gestandaardiseerd vragenlijstonderzoek jouw klanten en hun medewerkers verder brengen.
Elke organisatie is anders en bij elke organisatie speelt wat anders. Bij de één is het duurzame inzetbaarheid, werkdruk en vitaliteit, bij de ander juist samenwerking, tevredenheid en betrokkenheid. Waar jij je als professional ook mee bezig houdt, jij kan de noodzaak voor jouw dienstverlening inzichtelijk maken en vervolgens ook aantoonbaar maken door her-metingen. Je bepaalt zelf welke vragenlijsten worden ingezet, welke logica wordt toegepast en hoe de volgorde van modules eruitziet.
Meet alle essentiële thema’s voor een succesvolle organisatie
Meer dan 250 vragenlijstmodulen
90% heeft wetenschappelijke onderbouwing, normering en scoring
Maandelijks updates, verbeteringen en nieuwe modulen beschikbaar
Zelf eigen/klantvragen toevoegen
Veilig en AVG proof
Voorbeelden van goed vertegenwoordigde thema’s zijn:
Werkdruk, PSA en stress
Duurzame inzetbaarheid
Medewerkertevredenheid
Bevlogenheid
Vitaliteit
Werkbeleving
E-PMO en fysieke gezondheid
Leefstijl
Belastbaarheid
Eigenaarschap en persoonlijke effectiviteit
…...en nog veel meer!
Wat doe je met een Vragenlijst Scan?
De vragenlijst scan:
Combineert verschillende vragenlijsten tot één logisch onderzoek.
Verzamelt alle antwoorden op een veilige en AVG-proof manier.
Geeft realtime inzicht in voortgang en responspercentages.
Vormt input voor dashboards, resultatenpagina’s en adviezen.
Beknopt: Hoe maak je een vragenlijst scan?
Ga naar een organisatie of maak een nieuwe organisatie aan.
Ga naar de Scans pagina.
Maak een nieuwe vragenlijst scan aan.
Stel de inhoud zelf samen of kies een Quick scan.
Stel eventueel voorwaardelijke logica in (bijv. module x alleen tonen bij bepaalde doelgroepen).
Onder de scan instellingen controleer je de teksten van e-mails, de welkomtekst en stel je automatische herinneringen in.
Voeg de beoogde doelgroep toe onder "reacties verzamelen".
Verstuur als laatste de vragenlijst uitnodiging of plan de verzending hiervan in.
Lees hier een uitgebreide use case betreft het aanmaken van een vragenlijst onderzoek.

