Support gegevens:
(Bedrijfs)naam:
Het bedrijfsnaam veld is de naam zoals deze getoond wordt aan je klanten en onderliggende medewerker-accounts.
Support e-mailadres:
Dit is het mailadres welke toegevoegd wordt aan mailingen en welke in meldingen aan medewerker-accounts getoond wordt. Dit zorgt ervoor dat alles rechtstreeks in jullie gewenste mailbox binnenkomt.
Let op: Dit is niet het verzendmailadres! Mailings vanuit Qiek worden niet vanaf dit e-mailadres verzonden. Dit stellen wij handmatig vooraf in per Provider. Wil je deze wijzigen neem dan contact met ons op.
Telefoonnummer spreekt voor zich. Het shop e-mailadres is waar je bestellingen en shop gerelateerde mails op ontvangt en waarnaar medewerker-account worden verwezen bij vragen omtrent de verbeter shop.
Logo:
Hier kan jij jouw logo zoals deze in Qiek wordt getoond bekijken of wijzigen. Door op het kruisje te klikken kan jij een nieuw logo uploaden indien gewenst.
E-mail header afbeelding:
Het is mogelijk om e-mail header afbeeldingen toe te voegen aan alle e-mails welke verzonden worden vanuit Qiek. Je kan deze wijzigen door op het kruisje te klikken en vervolgens een nieuwe afbeelding te uploaden.
Privacy, minimale groepsgrootte:
In het invulveld kan je aangegeven wat de gewenste standaard minimale groepsgrootte is voordat organisatieresultaten worden vrijgegeven.
Als voorbeeld: stel je geeft aan: 15. Dan worden onderzoeksgroepen met minder dan 15 respondenten niet getoond aan het organisatie-account en de uitkomsten van deze onderzoeksgroepen worden niet opgenomen in de organisatierapportages (pdf en online weergaven).
Meetinstructies:
Je hebt de mogelijkheid tot het toevoegen van een eigen meetinstructie. Je kan een pdf uploaden in je Provider instellingen welke “testers” snel kunnen raadplegen tijdens het uitvoeren van metingen in de [meten] pop-up. Denk aan praktische informatie over foutmeldingen van specifiek apparatuur of instructies over het uitvoeren van een metingen welke veel complexe handelingen bevatten of gewoonweg niet zo vaak wordt ingezet.
Indien een “tester” niet zeker weet hoe een meting moet worden uitgevoerd kan hij/zij dus in jullie eigen geüploade meetinstructies zoeken hoe het precies moet. Dit maakt de kans op fouten kleiner en zorgt (hopelijk) voor minder support aan je eigen mensen tijdens “testdagen”.
Bedrijfsgegevens:
Dit spreekt ook voor zich. Deze gegevens zijn zichtbaar voor alle gebruikers die meer informatie over jullie organisatie wensen.
