Naar de hoofdinhoud

Help – ik heb direct support nodig bij een spoedgeval!

Dit is voor spoedgevallen die niet tot morgen kunnen wachten. Afhankelijk van de supportvraag/melding kan het gaan om betaalde support conform de meest recente SaaS-overeenkomst.

S
Geschreven door Sven Koelen
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Spoedsupport bij projectinrichting of lopend project

Dit is bedoeld voor (operationele) gebruiksvragen die niet kunnen wachten tot morgen.

[Button naar spoedticket toevoegen]

Melden van problemen / programmatuur technische zaken

Dit is bedoeld voor het melden o.a. bugs, software fouten, algoritme fouten, PHP fouten, etc.

[Button naar specifieke spoedticket toevoegen]

Spoedlijn bellen

Heb je een spoedgeval met betrekking tot de werking van Qiek, bijvoorbeeld omdat een pagina niet bereikbaar is, een functie niet reageert, een bug jouw project verstoort? Dan kan je bellen naar het nummer 0623089171 en bij geen gehoor een e-mail sturen naar [email protected].

Was dit een antwoord op uw vraag?