Naar de hoofdinhoud

Support, ondersteuning en advies

S
Geschreven door Sven Koelen
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Qiek biedt support, ondersteuning en advies bij het gebruik van onze software of bij software gerelateerde vraagstukken zoals privacy- en informatiebeveiliging vraagstukken.

Óók zijn wij laagdrempelig bereikbaar voor ondersteuning bij aanbestedingen of het kiezen van de juiste vragenlijsten of meetwaarden om klantenwensen te vervullen.

Tevens bieden wij advies op basis van diepgaande marktkennis en kunnen wij best practices delen betreft projectvoorbereiding, inrichting en bij de uitvoering van werkzaamheden.

Kosten:

Wij hanteren een minimale “urenbundel” van 3 uur per jaar, daadwerkelijk uitgevoerde support en advies werkzaamheden worden afgeboekt van deze urenbundel. De urenbundel is niet overdraagbaar, wordt niet uitbetaald en vervalt aan het einde van het kalenderjaar. Na verbruik van de volledige urenbundel worden vervolgens de gemaakte extra supporturen maandelijks gefactureerd of er wordt een nieuwe (maatwerk)bundel afgesproken.

  • Minimale support urenbundel: € 395,00 per jaar (3 uur jaarlijks)

  • Support bij het oplossen van programmatuur technische zaken: € 0,- (gratis)

    • (Artikel 10.2. en bij o.a. bugfixes, software fouten, algoritme fouten, PHP fouten, etc.)

  • Overige support, ondersteuning, advies en specifieke werkzaamheden voor Provider € 139,00 per uur

    • (Artikel 10.2 & 12.5 SAAS OVEREENKOMST)

      • Support bij operationele gebruiksvragen

      • Herstelwerkzaamheden bij gebruikersfouten

      • O.a. provider specifieke add-ons, nieuwe onderzoeken, scans, features, aanpassingen etc.

Was dit een antwoord op uw vraag?