Naar de hoofdinhoud

Medewerkers exporteren

In dit artikel leggen wij uit hoe je toegevoegde medewerkers vanuit een organisatie kan exporteren.

S
Geschreven door Sven Koelen
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Handleiding medewerkers exporteren:

  1. Navigeer naar de organisatie waar je de medewerkers wil exporteren.

  2. Navigeer naar de “organisatie pagina” door te klikken op “Organisatie” in de menubalk.

  3. Aan de rechterkant zie je dat je nu op de “Medewerkers pagina” bent.

  4. Aan de bovenkant van de pagina zie je drie buttons, namelijk [nieuwe medewerker], [Importeren] en een button met daarin een icon voor exporteren.

  5. Klik op de button voor exporteren.

  6. Vervolgens start de download en wordt de export als een MS Excel document (.xlsx) opgeslagen.

Specifieke medewerkers exporteren

Het is mogelijk om alleen specifieke medewerkers te exporteren. Indien je medewerkers selecteert (aanvinken van aankruisvakje(s) voor een medewerker naam) dan worden alleen de geselecteerde medewerkers geëxporteerd naar een Excelbestand. Onderaan wordt een nieuwe menubalk getoond, daarin klik je op “selecteer alle … items” en vervolgens klik je op [exporteer] in deze menubalk.

Je kan ook op “Activiteit” filteren en selecteren. Bijvoorbeeld als je alleen medewerkers welke aan de een vragenlijst hebben deelgenomen wil exporteren. In dit voorbeeld selecteer je in de kolom “activiteit” de optie “Vragenlijst”. Vervolgens vink je links bovenaan, naast “Naam”, in de tabel de checkbox (aankruisvakje) aan. Onderaan wordt een nieuwe menubalk getoond, daarin klik je op “selecteer alle … items” en vervolgens klik je op [exporteer] in deze menubalk. Het MS Excel exportbestand met alleen de vragenlijstdeelnemers wordt nu gedownload.

Inhoud van het medewerker export bestand:

Na het openen van het document vind je 18 of meer kolommen waarin de gekoppelde eigenschappen getoond staan. Het start met voornaam, achternaam, e-mailadres gevolgd door persoonskenmerken zoals geslacht en geboortedatum. Daarna vind je de gekoppelde onderzoeksgroepen (afdeling, functie, etc.). Als laatste vind je de kolommen betreffende de activiteit.

Per Excelregel vindt je de betreffende medewerker.

Was dit een antwoord op uw vraag?