Medewerker is zijn/haar wachtwoord vergeten
handleiding:
Surf naar: https://app.qiek.nl/login en klik op “wachtwoord vergeten”.
Vul vervolgens het e-mailadres in dat hoort bij jouw account en klik op de knop “nieuw wachtwoord instellen”.
Wacht de nieuwe e-mail af met daarin de knop “Nieuw wachtwoord instellen”.
Klik op de button "nieuw wachtwoord instellen". Een nieuwe webpagina opent waar jij een nieuw wachtwoord kan aanmaken.
Maak een wachtwoord aan met tenminste de onderstaande eigenschappen:
Klik op de knop "Nieuw wachtwoord opslaan". Je krijgt vervolgens deze melding:
Klik op “klik hier” om opnieuw in te loggen met je e-mailadres waar je zojuist de mail op hebt ontvangen en het zojuist aangemaakte wachtwoord.
Jij hebt geen “wachtwoord vergeten” e-mail ontvangen vanuit Qiek?
Je hebt waarschijnlijk niet het juiste mailadres gebruikt die gekoppeld is aan jouw account. Probeer het eens met een ander e-mailadres dat mogelijk gekoppeld is aan jouw account.
Controleer of de e-mail in je mailbox “ongewenst”, “spam”, “Junk” of “reclame” is terechtgekomen.
Help, ik kan nog steeds niet inloggen!
Vermoedelijk heb jij per ongeluk een fout gemaakt in het proces. Bijvoorbeeld door een (onzichtbare) typefout in je gewenste wachtwoord tijdens het opnieuw aanmaken of tijdens het invullen nadat je het wachtwoord opnieuw had ingesteld. Doorloop nogmaals stap 1 t/m 5.
Check of jij de juiste combinatie tussen jouw e-mailadres en wachtwoord invult.
Het gewenste wachtwoord kan ik niet instellen.
De kans is zeer klein maar écht bijzondere leestekens die buiten de gangbare “toetsenbord-talen” vallen worden soms niet ondersteund. Gebruik je een “vreemd” teken, probeer dan eens ander wachtwoord! De kans dat je je niet volledig voldoet aan alle eisen is overigens groter. Check of alle minimale wachtwoord eisen afgevinkt zijn en alles op groen staat.


